Uuden asian opettelu vie aina aikaa. Niinpä herkuttoman elämänkin aloittaminen vaatii totuttelua. Hyvin olen tämän viikon pidättäytynyt herkuista, mutta olen tuntenut turhautumista niiden aiheuttamasta "tyhjiöistä". Olen levottomana etsinyt jotain, mikä korvaisi tämän aukon. Kunnon ruokaa on ehkä tullut syötyä turhan paljon, mutta parempi sekin kuin repsahtaminen. En ole jaksanut mennä salille tällä viikolla, mutta koitan raahautua sinne tänään. Hmm..Ihan kuin pientä masennusta ilmassa..... :) Kenties vieroitus aiheuttaa tälläisiäkin tunteita.
Olen lukulomalla, ylioppilaskirjoitukset ovat tulossa. Siispä olen viettänyt paljon aikaa kotona, muka lukien, oikeasti vain haahuillen huoneiden välillä. Tietty ajatukset menevät helposti ruokaan kun on kokoajan keittiön lähettyvillä. Jos olisin menossa jossakin, ei varmasti tulisi syötyä niin paljon. Annettakoon se silti anteeksi, sillä tokihan minä tarvitsen energiaa opiskeluun. Eiköhän se nälkä kohta tasaannu, kun huomaa ettei niitä karkkeja tule kuitenkaan... :D
Kommentit